هتل ویوانتا بای تاج لنکاوی
تور دبی - قیمت تور دبی - هتل های دبی
هتل ویوانتا بای تاج لنکاوی
یک شنبه 30 فروردين 1394 ساعت 1:7 | بازدید : 124 | نویسنده : مدیر | ( نظرات )

هتل ویوانتا بای تاج لنکاوی

Vivanta by Taj هتل ویوانتا بای تاج لنکاوی این هتل پنج ستاره پیشنهادی باور نکردنی برای تجربه سواحل منحصر بفرد و دست نخورده در ساحلی اختصاصی با اتاق هایی با دکوراسیونی زیبا و مدرن می باشد. همچنین مهمان ها می توانند از امکاناتی مانند باشگاه تناسب اندام ٥ ستاره، دوچرخه سواری، قایقرانی، اینترنت بی سیم رایگان استفاده کنند. از جمله ویژگی های اتاق های این هتل می توان به بالکن های جداگانه، طراحی و دکوراسیون به سبک استوایی با دیوارها و کفپوش های چوبی کلاسیک و همچنین دوش و وان حمام جداگانه بشمار می رود. شما با پنج دقیقه قایق سواری به راحتی می توانید به بندر سینانگ برسید همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی لنکاوی با تاکسی در حدود ١٠ دقیقه می باشد. مهمان های این هتل می توانند برای استراحت و تمدد اعصاب از استخر رو باز، اسپا مایانگ که مشرف به اقیانوس هستند استفاده کنند و لذت ببرند. مهمان های در صورت تمایل قادر هستند برای رزرو کشتی در هنگام غروب افتاب و سفرهای دیگر با میز تورهای هتل هناهنگی انجام دهند. صبحانه دلچسب آسیایی و غربی با تنوع غذایی بسیار در رستوران سنرا آماده است. بعلاوه هنگام ورود مهمان ها با یک نوشیدنی دلچسب در بار هتل پذیرایی شده ، در این بار زندگی شبانه برای محیطی شاد در جریان می باشد. برای رزرو هتل ویوانتا بای تاج لنکاوی ، تور مالزی دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا با تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای شما هستیم. سپید گشتهتل ویوانتا بای تاج لنکاوی

چهار دلیل برای انتخاب هتل ویوانتا بای تاج لنکاوی

قیمت مناسب ٧١ دارایی در پاتای چنانگ: شامل هتل، آپارتمان، ویلا، و غیره. کارمندان هتل می توانند با زبان شما صحبت کنند: کارمندان این هتل مسلط به زبان انگلیسی و مالایی هستند امنیت رزرو: هنگامی که شما اتاقی را رزرو می کنید اطلاعات شما به صورت امن و حفاظت شده نزد ما امانت می ماند.

امکانات هتل ویوانتا بای تاج لنکاوی

تفریحات خارج از اتاق: استخر روباز، باغ، تراس فعالیت ها: زمین تنیس، ماهیگیری، تنیس روی میز، دارت، قایقرانی، دوچرخه سواری ، اسکواش، امکانات ورزش های آبی (در سایت)، باشگاه بدنسازی، آبگرم و مرکز سلامت، ماساژ، منطقه ساحل خصوصی، اجاره دوچرخه، اتاق بازی، کتابخانه، زمین بازی کودکان، باشگاه کودکان غداها و نوشیدنی ها: رستوران، بار، صبحانه در اتاق، رستوران (آلاکارته)، رستوران (بوفه)، بار اسنک اینترنت: اینترنت بی سیم رایگان در اتاق های هتل در دسترس و شارژ آن رایگان می باشد. پارکینگ: پارکینگ عمومی در داخل مجموعه وجود دارد و مهمان ها بدون رزرو کردن می توانند از ان استفاده کنند و شارژ آن محاسبه می شود. سرویس ها: سرویس اتاق ها، ناهار بسته بندی شده، کرایه اتومبیل، خدمات شاتل (هزینه اضافه)، شاتل فرودگاه (رایگان) ، میز اطلاعات ٢٤ ساعته، صرافی، پذیرش سریع، میز تورها، نگهداری از چمدان ها در غیاب شما، سرویس نگهبانی، پذیرش ورود و خروج خصوصی، خدمات برای کودکان مانند نگهداری از کودک، خشکشوئی، تمیز کردن خشک، خدمات اتوکشی، امکانات ملاقات و ضیافت ها، مرکز بیزینس، فکس و فتوکپی، مغازه هدایا و سوغاتی، امکانات اتاق ویژه خدمات عمومی: روزنامه، صندوق امنیت، اتاقهای مخصوص افراد غیر سیگاری، اتاق خانواده ها و سوئیت زبان ها: مالایی و انگلیسی

قوانین هتل ویوانتا بای تاج لنکاوی

زمان پذیرش برای تحویل اتاق به مهمانان: از ساعت ١٤ زمان پذیرش برای تحویل اتاق به هتل: تا ساعت ١٢ قوانین کنسل کردن و پیش پرداخت: این قوانین و مبلغ ان بستگی به نوع اتاق انتخابی شما می باشد. لطفا برای اطلاع از ضوابط و قیمت ها تاریخ و نوع اتاق خود را وارد کنید. بچه ها و تخت اضافه: تمامی کودکان زیر ٥ سال تا هنگامی که از تخت های موجود استفاده می کنند رایگان می باشد. یک کودک زیر دو سال میتواند به صورت رایگان از تخت کودک استفاده کنند. هر فرد اضافه در هر اتاق بابت هر شب هزینه ١٩٨ رینگیت بابت تخت اضافه باید پرداخت کند. حداکثر تعداد تخت اضافه برای بزرگسالان و کودکان در هر اتاق یک عدد می باشد. برای راحتی هر چه تمام تر شما برای گرفتن و یا رزرو تخت اضافه باید درخواست خود را به مدیریت هتل اعلام کنید. خدمات اضافه به صورت خودکار در لیست هزینه ها ثبت نمی شود بلکه باید به صورت جداگانه در طول اقامت شما پرداخت شود. حیوانات خانگی: ورود حیوانات خانگی ممنوع می باشد. نشان جریمه: مهمان های هتل باید برای خدمت رسانی هر چه بهتر و هماهنگی برای ترانسفر فرودگاهی تاریخ ورود و خروج خود را به هتل اطلاع دهند. هزینه اضافی مستقیما باید به هتل پرداخت شود. قابل ذکر است که هتل دبیت کارت را قبول نمی کند. لطفا توجه داشته باشید که هر دو ترانسفرها بر اساس برنامه هماهنگ شده انجام می شود. برای مشاهده سایر هتل های لنکاوی و هتل های پنج ستاره لنکاوی کلیک بفرمایید.

منیع: هتل ویوانتا بای تاج لنکاوی




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تور دبی | دیدنی های دبی | هتل دبی | قیمت و آدرس dubaitours.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 176
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :